سفارش تبلیغ
صبا ویژن
√❤کلبه عاشــــــــقان❤√

امروز دوباره دلم هوس کرد بیام یه پست بزارم آخه هیچی ارومم نمیکنه هیچی


هرکاری میکنم یه خورده فقط یه خورده بهت فکرنکنم نمیشه توروخدابرگرد


 انقدرمنو به خودت وابسته و عاشق کردی که هرکارمیکنم فراموشت کنم نمیشه


دیشب رفته بودم همون جای قدیمی همون پارکی که دستاموگرفتی


قسم خوردی که هیچ وقت منوتنهانمیزاری قسم خوردی توچشمام نگاه کردی گفتی به

 

جز من کسی تو زندگیت نمیاد


اخ نامرد مگه من چی واست کم گذاشتم مگه من چی کارت کردم که رفتی

 

من زندگی مو واست گذاشتم


توفکرکردی من تورو دوست ندارم ولی من بدون تومیمرم


این مدت نمیدونم چه طوردارم زندگی میکنم


به خدا دیگه جون ندارم اخ تو اون دنیا چطور جواب اشکامو میدی؟

 


به خدادیگه نمیدونم چی کارکنم توبگو من چی کار کنم

 

چطور با این موضوع کنار بیام یعنی اون همه حرف که بهم میزدی دروغ بود


این که دلیل زندگیتم دلیل شادبودنت تودنیام همش دروغ بود


توکه میخواستی بری چرا منوعاشق خودت کردی


چرا 5سال بامن موندی واقعاارزششوداشت مگه من چی کارت کرده بودم


 چرا قلبتو تقسیم کردی مگه من چه گناهی دارم 


اخ نامرد توکه نمیدونی من چه حالی دارم 


 چرا گفتی منو دوست داری اخ این حرفات داره نابودم میکنه


به خدانمیتونم راجبت باکسی حرف بزنم خجالت میکشم


یه روزی سنگ تو پیش دوستام به سینه میزدم که تو باهمه فرق داری تو تنهام نمیزاری


تو اهل خیانت نیستی کاش این حرفارونمیزدم کاش ایندمو باتونمیدیدم


خدایا تو خودت داری میبینی من دارم چه زجری میکشم میبینی که چقدردوسش دارم


میبینی که خاطراتش داره دیونم میکنه بهش نشون بده


خدادیگه کم اوردم دیگه نا ندارم لحظه به لحظه واسم خاطرست هرجامیرم اونو پیش خودم احساس میکنم


هرجامیرم اونومیبینم تمام کوچه وخیابونا خاطرات اونو واسم زنده میکنه


خدایاچرانفهمیدجونم به جونش بسته است به خداهضم این موضوع واسم خیلی سخته


اخ لامصب یعنی انقدر بد بودم واست که انقدر بی خیالم شدی من که درحقت بدی نکردم نامردی نکردم توچرااین کارو کردی

 


نوشته شده در شنبه 95/9/27ساعت 3:14 عصر توسط HAMID نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت